این یک چالش جدید را ارائه می دهد ، اما بدون شک ارزش دارد. با بازی تنیس روی میز در فضای باز ، با باد روبرو خواهید شد که شما را مجبور می کند برنامه های خود را با دقت تغییر دهید و ممکن است شما نیز به طور موقت در معرض نور شدید آفتاب قرار بگیرید. توپ پینگ پنگ بسیار سبک است و به راحتی می تواند در اثر باد تأثیر بگذارد. باید توجه داشته باشید که تفاوت بزرگی در بازی پینگ پنگ در داخل و خارج وجود دارد. . چرا؟ دلیل این امر این است که اگر در هر فصلی دیگر بازی کنید ، با بادهای قوی تری روبرو می شوید که بازی پینگ پنگ را برای شما غیرممکن می کند. سفر برای سفره برای شما راحت تر خواهد بود و جداول خارج بسیار طولانی تر خواهد شد و می تواند محیط خصمانه خارج را تحمل کند. وقتی با دوستان و خانواده خود پینگ پنگ بازی نمی کنید ، باید مانند خانه خود ، مانند گاراژ خود ، در خانه خود ذخیره کنید.

با این حال ، باید به خاطر داشته باشید که اگرچه می تواند در برابر یک محیط خصمانه مقاومت کند ، اما نباید جدول را در خارج از خانه بگذارید زیرا این امر می تواند بدتر شود. این مواردی است که هنگام بازی پینگ پنگ در فضای باز باید به خاطر بسپارید. در حالی که این مسئله صحیح است ، ترجیح داده می شود تنیس روی میز در فضای باز در ماه های تابستان بازی شود. سعی کنید در سایه درخت بازی کنید. اگرچه بازی بر روی چمن خوب خواهد بود ، باید در نظر داشت که سطح چمن می تواند ناهموار باشد ، به این معنی که جدول نیز China Massage ball Suppliers ناهموار تر هستند و ممکن است بازی را مختل کنند. بازی در خارج از منزل در ماه های تابستان نیز بسیار مفید است. علاوه بر این ، تنیس روی میز برای بازی در داخل خانه طراحی شده است. به جای اینکه در خانه خود جایی که می تواند بسیار گرم باشد ، مشغول همکاری باشید ، در خارج از آن جایی که خنک تر است بازی می کنید. در مورد تنیس ، شما اغلب می بینید که بیشتر افراد این ورزش را در داخل خانه انجام می دهند.

در واقع هیچ بادی برای تأثیر پرواز توپ وجود ندارد و نورپردازی کنترل می شود. در روش تنیس روی میز ، محیط کنترل می شود. حتی اگر عکسهای شما هنگام انجام Inside دقیق باشد ، فاکتور باد برنامه های شما را تنظیم می کند. با این حال ، آیا تاکنون فکر کرده اید تنیس روی میز را در خارج از منزل بازی کنید؟ امروزه بسیاری از افرادی که دوست دارند تنیس روی میز بازی کنند ، اکنون در خارج از خانه تنیس روی میز بازی می کنند. اگرچه در بعضی مواقع نسیم از تنیس روی میز در فضای باز استقبال می شود ، اما باید به خاطر داشته باشید که باد قوی تر از نسیم می تواند توپ را از هر جهت دور کند. اگر قصد دارید پینگ پنگ را در خارج از منزل بازی کنید ، مهم است که میز روی سطح بتونی صاف تنظیم شود. شما می خواهید می توانید میزهایی را تهیه کنید که برای پخش در خارج از کشور طراحی شده باشد و در هر قسمت از جدول باید چرخ هایی داشته باشد.